VLIV PRIMÁRNÍCH REFLEXŮ NA ŠKOLNÍ VÝKON

nahrávám mapu....

Datum / čas
Date(s) - 22.4.2024
8:00 - 14:00

Místo konání
Učebna OS ČČK


Lektor: Mgr. Helena KRUMPEROVÁ, PhD.

        – psycholog, Institut komprehenzivní terapie

Cena akce: 1.100,00 Kč

Potíže, které vnímáme ve škole při psaní, čtení, kreslení, ale někdy i v chování, mohou být zapříčiněny perzistujícími primárními reflexy, tj. odpovědí organismu, která by měla být již mimo hru, tedy adjustovaná do motorického vzorce. Persistujícími, resp.přetrvávajícími primárními reflexy se dlouhodobě zabývali Peter Blythe a Sally Godard Blythe, v Chester. V roce 1975 zveřejnili první výzkumy, které potvrzovali, že přetrvávající reflexní odpověď organismu a obtíže v hrubé svalové koordinaci mají za následek mnoho potíží s učením a psaním, které ovlivňují jedince nejen po dobu školní dráhy, ale mohou ovlivňovat i jeho dospělý život. Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky k vlivem primárních reflexů na školní dovednosti a informovat o školním programu INPP (integrované neuromotorické terapie), INPP Chester. Absolvováním programu budou účastníci informováni o vlivech ovlivňující školní dovednosti, a poté budou moci absolvovat program reedukace dle nabídky INPP Čechy a Slovakia. Termín vzdělávání v programu je zatím v diskusi s ústředím INPP Chester, není stanoven. Je v úvaze možnost licencovaných odborníků školit a provádět supervizi ve školním programu INPP.

 

– lze čerpat z šablon.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *